Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-20, 19:52   #74
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere fortsatt på hjemmekontor?

Jeg er tilbake på jobb fra og med i går, men kommer til å jobbe mye hjemmefra, i slle fall til over sommeren. Jeg sitter i landskap, og alle møter skal fortsatt gå digitalt, så de dagene jeg har mange møter, blir det arbeid hjemmefra. (Helt bakvendt fra pre-korona: da var det de møtefrie dagene som kunne være hjemmekontordager. )

Foreløpig er de5 valgfritt om man vil sitte hjemme eller på jobb hos oss. De færreste ønsker foreløpig å gå tilbake på jobb. I dag var vi fire av 25 ansatte på kontoret i min enhet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat