Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-20, 13:31   #13
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kokepåbud og kjøpevann

Kokt vann som er avkjølt er ikke godt. Tamt og slapt. I alle fall når en er vant med veldig godt drikkevann i krana. Vann er jeg kresen på. Ved kokepåbud skal det jo kokes i 5 minutter eller noe sånt. Ikke bare et lett oppkok. Jeg hadde kjøpt flaskevann på butikken for å drikke. Det andre kunne jeg hatt til dyr og matlaging. Men er jeg tørst nok eller absolutt trenger det så hadde alt gått og hadde kokt om det var tomt i butikken. Men da hadde jeg heller drukket Farris.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat