Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-20, 23:18   #34
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp! Hengekøyeovernatting!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Høres fantastisk ut!

Det tiltaler meg faktisk å sove ute. Iallfall i noen timer. Jeg virker virkelig ikke uten nok søvn, og stabil søvn, så en hel natt er å be om trøbbel. Men det virker fint! Hvis jeg kunne sovet på terrassen min (og det kan jeg jo selvsagt gjøre), så kanskje. (Eller er å sove på terrasse/i hage å be om at øksemordere og voldtektsforbrytere skal komme? Har jeg hørt for mye på true crime?)

Tror egentlig det er best for meg å ligge i hengekøye på dagtid. (Ikke pga skumle menn, men pga søvnen.)

Mannen er mer friskus enn meg. Han har gått mye i fjellet og sovet en del i telt. Jeg liker godt å være i skogen jeg også.

Det ER fantastisk å sove ute! Kjøpte hengekøye nylig og skulle egentlig sove i den i natt, men jeg kom hjem fra løpeturen min etter at barna hadde sovnet og hvis jeg hadde begynt å
montere hengekøya da hadde de garantert våkna. Dermed ble det sovepose på sofaen på verandaen! Jeg sover egentlig dårlig andre steder enn i senga, men utesoving funka bra!! Jeg bor sånn til at det er større sjanse for å få en elg eller et rådyr på besøk enn en øksemorder tror jeg Var ikke redd, det var jo lyst ute!

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat