Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-20, 23:28   #141
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trives du i varmen vi har nå?

I morgen kjører jeg til sommerhuset for å ha hjemmekontor der - da kommer jeg til å takle hva slags vær som helst. Der kan jeg bade, har god skygge ett eller annet sted hele dagen, og kveldssolen står ikke på huset, så det er alltid svalt om kvelden. SÅ da sover man godt helt til man ved 0400-tiden oppdager at man har glemt å ta ned gardinen og blir vekket av morgensolen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat