Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-20, 14:06   #147
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trives du i varmen vi har nå?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det har vært vindstille, ja. Men jeg var ikke lenge på Kvadrat, det var et helvete på jord å være der, og jeg kjørte fort hjem. Husker ikke helt hvordan været var, jeg brukte vindusviskere, men det pøste ikke.

I avisa i dag står det at det var vått i det meste av Rogaland i går.

I dag våknet jeg til 15 grader og lett regn. Men de har meldt sol og fint vær. Sånn egentlig.

Her har det ikke regnet i dag. Ikke etter 7, hver fall. Jeg gikk runden Dale - Skjørestadfjellet fra 10 til 12, og det var 16-17 grader da vi startet, og temperaturen steg mens vi gikk. Men solen kom ikke fram før på slutten. Singlet og shorts var helt passe, men man får jo fort varmen opp fra Dale til Dalevatnet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat