Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-20, 22:16   #965
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Jeg ergrer meg over noe jeg ikke har noe med og der jeg i tillegg kaster sten i glasshus.

Rett opp i gata er det tre skjønne, ganske små hus i en helt egen stil, bygget samtidig, og med nydelige samstemte farger - petrol, rødt, oker. Og nå maler de nye eierne av det gule huset det i verdens gørreste mellomgrå. En farge som kan være fin på et nyere hus, men som er helt feil til det huset, med blant annet rødt tak, og som i tillegg bryter helt med nabohusene, det ser skikkelig fælt ut.

Så har vi altså lysegrått hus selv, da, som i og for seg er del av den originale paletten til denne typen hus her i området, men jeg ville ikke valgt fargen igjen, nå som jeg ser hvordan hele nabolag blir mer og mer svart-hvitt for hvert år som går. Da vi malte det grått, var det bare de husene som alltid hadde vært grå som var det.

Men jeg er så glad i de tre småhusene, og går forbi dem hver dag.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv