Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-20, 16:53   #21
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: #norgesferien Mellom Ålesund og Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Fjell å klatre på; tenker du da som gå-klatring eller klatring med tau og sikring? Litt ulikt hva folk definerer som klatring.

Liten avstikker, men jeg anbefaler Agdenes. Fantastisk fint sted halvannen time fra Trondheim med supre muligheter for flertaulengders klatring uten at det er like hardcore som å klatre Innerdalstårnet eller Romsdalshorn.

Innerdalstårnet har man jo ikke nødt til å klatre da - der kan man jo gå mer på baksiden. (bratt, men ikke klatring) Spektakulær tur det synes jeg - og på renndølsetra er det kjempehyggelig.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat