Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-20, 20:47   #980
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.528
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Få dager før vi reiser på ferie mistet guttungen brillene sine i sjøen. For dypt til at man fikk dem opp igjen. Fikk jeg beskjed om. Han var på tur med speideren.

Reiseforsikring og sånt, det bryr jeg meg ikke så mye med. Jeg skal bruke den om det lønner seg alraå, men det er jo en egenandel på 1000 tror jeg. Han har pleid å få dem dekket av helfo men den ordningen er jo endret nå, så jeg vet ikke hva det blir å koste. Men øyelegen han går hos stenger når de har ferie. Jeg må derfor undersøke i morgen om det er mulig å få tak i dem. Evt få styrken hans utdelt i alle fall, han fikk nye briller i oktober. Men er der stengt så har specsavers lesog time i morgen og tirsdag. Brilleland har ledig time i august. Dersom vi kan ha timen her og få dem levert på specsavers på Gjøvik så kan det fungere. For å vente hjemme ei uke eller mer på at de skal bli klare er litt kjedelig, vi skal egentlig dra i løpet av uken.

Han synes at å bruke de gamle er værre enn å gå uten. Det er rart for det er jo ikke såååå stor forskjell. Må prøve igjen i morgen.

Men det var nå utgjort uheldig da!!!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv