Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-15, 13:13   #34
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.826
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Elektrisk feil på Sharan 2002 mod

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Nå var jo Sharan delvis en Ford. Sharan av denne generasjonen var et samarbeidsprosjekt mellom VW/Seat og Ford. Som Ford het den Galaxy, som Seat het den Alhambra.

Dagens Sharan og Galaxy har ikke noe med hverandre å gjøre.

Ja, var derfor vi kikket på Galaxy i utgangspunktet, men jeg visste ikke at de var så milevis fra hverandre i dag (skjønt, vi merket oss jo at Galaxyen var smalere innvendig enn Sharanen, men da sammenlignet vi med eldre Sharan vs nyere Galaxy).

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg sier mandagsford fordi det sikkert ikke er normalen at det er så mye plunder med en bil som vår. Men verkstedsrutinene deres, som jeg tror de får diktert fra Tyskland, er EKSTREMT tungrodde, så alt er også veldig plundrete å fikse.

Uff, så kjipt. Vi opplevde mye tull ved reperasjon av vår VW da de gjerne sa noe, men reparerte den for noe annet og så fikk vi den tilbake med de samme lysende varsellampene.

Ford-verkstedet derimot, har jeg vært fornøyd med i årevis da jeg har hatt 2 Forder tidligere. Håper dere slipper mer tull med bilen.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat