Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-07, 16:31   #15
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går skjermen min dunken nå?

Det siste nye er:

IKT klarte ikke fikse problemet foreløpig. Skal ta den opp igjen på mandag. Pc-n vil ikke starte i normal modus. Kun i VGA-modus. Skikkelig digg å ha hele hurtigsvarboksen her ta opp omtrent hele skjermen. Det går ikke an å endre fargeinnstillingene, hvertfall ikke til det jeg hadde det på før, da låser alt seg, skjermen går i hvilemodus/blir svart og jeg må reboote og starte i VGA igjen.

Alt virker som før, bortsett fra dette problemet med at pc-n ikke starter i normalt modus. Dvs den launcher som normalt, DELL-bildet kommer frem, men etter det er alt svart.

Så om noen aner hva dette kan være og evt. løsninger, så hadde det vært fint med tips.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat