Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-20, 08:54   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens fineste cortadokopper?

Tally, nei, alt på Høttah er fra Kapteinens barndomshjem og virkelig fra 1960-70. Tror du må bli med dit uansett.

De fra Lippe tror jeg må være espressokopper, men jeg skal titte litt mer. edit: nei, de er ment til cappuccino, det må bli veldig italian style cappuccino. Men uansett ikke helt den formen jeg foretrekker.

Har sett på Marimekko sine, og enig i at det er mye fint, men det er ikke helt min stil. Selv om jeg synes det bildet du fant var finere enn det jeg har funnet selv. Kanskje jeg må titte mer der også.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat