Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-18, 11:27   #40
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen sosiale settinger du føler deg utilpass i?

Arenaer hvor jeg ikke kjenner noen, og hvor det ikke er noen naturlige måter å komme i kontakt med folk på. Fordi jeg hater å bli sittende/stående alene, da føler jeg meg utrolig Viggo.

F.eks. konferanser, hvor jeg ikke kjenner noen av deltakerne fra før. Jeg hatet f.eks. alltid store gruppeforelesninger tidlig i studiene, der jeg ikke kjente noen, da jeg ikke syns det er naturlig å bare begynne å prate med sidemannen. Jeg er heller ikke veldig begeistret for å være ny på jobben. Det verste jeg vet er å måtte være alene, når det ikke er selvvalgt. Det er så fint å være en ganske sjenert ekstrovert, som heller mot ekstrem-e. Bare jeg får en åpning, så kan jeg snakke med (lytte til) de aller, aller fleste.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat