Tråd: Donald Trump
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-20, 10:52   #26
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Det verste er at jeg selv er blitt så vant til sånne uttalelser fra den kanten at jeg bare sitter for meg selv og kniser. Når man tenker litt mer på det så er det jo bare tragisk.

Ja, dette er skummelt. Vi er blitt så vant til galskapen at vi bare rister på hodet og går videre. Jeg har jo utallige ganger tenkt at dette, DETTE, må da være dråpen, men så er det ikke det. Han får bare fortsette med idiotien sin, mens kulten hans og folkevalgte republikanere unnskylder og bortforklarer.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv