Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-20, 18:46   #145
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.819
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Korona - smittesporingsapp

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har appen og synes ikke den spiser så mye batteri.

Vi er på hytta i helgen og den ligger helt på grensen mot Sverige. Vi var ute på tur i skogen i dag og innså at vi kanskje var i Sverige. Vi gikk en tur vi pleier å gå, og normalt sett gjør det jo ikke noe om vi svinger innom «utlandet». Vi snudde, men vet ikke helt om vi var over grensen. Nå lurer jeg på om appen har registrert dette og om den sender meg i karantene. (Vi møtte ingen, så jeg føler meg ikke særlig smitteutsatt.)

De overvåker ikke bevegelsene til folk, på en måte som gir konsekvenser. Den eneste tilbakemeldingen du skal få fra appen, er om du har vært i nærheten av en person i minst 15 minutter, der personen får påvist smitte. Da skal du gå i karantene.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat