Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-18, 20:37   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

I helgen var vi i bryllup, og datteren min spurte meg hvilken kjole jeg hadde (vi har noen bilder hengende, men ingen store, bare små svart-hvitt bilder). Jeg viste frem et bilde, men i sted da jeg skulle henge opp bunaden så så jeg at brudekjolen henger der i posen sin, og som et innfall så tok jeg den på. Gøy at den fortsatt sitter ordentlig fint, men enda gøyere at jeg fortsatt virkelig liker den. Det er faktisk slett ikke utenkelig at jeg hadde valgt samme kjole i dag. Altså, jeg ville ikke brukt samme kjole med en ny mann , men teoretisk kunne jeg valgt samme stil og snitt.

Det er 17 år siden, så jeg er litt imponert av meg selv som klarte å velge noe som tydeligvis var "meg" mer enn mote. Det er ikke gitt, jeg har ikke akkurat noen "stil".

Hva med dere? Hva tenker dere om kjolen? Fin da, ville valg noe annet nå? Ville valgt temmelig likt? Valgte noe moderne da, ville valgt noe moderne nå? Ta gjerne med hvor lenge siden det er, da.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat