Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-18, 21:37   #14
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Absolutt ikke. Jeg hadde en forsåvidt enkel i stoffet, men allikevel klart marengs-type kjole, og jeg synes fortsatt den er pen, men det passer til et stort bryllup, og det ville jeg ikke hatt igjen. Har ingen planer om skilsmisse eller nytt bryllup noen gang, men sånn reint hypotetisk ville jeg hatt et lite, enkelt bryllup på en ambassade eller noe sånt, bare oss. Mannen og jeg har snakka om det, at hvis vi kunne valgt igjen, så ville vi heller hatt det. Jeg synes det høres helt strålende ut å bare stikke innom og gifte seg et eller annet sted uten at andre enn de som må veit det - og det synes jeg fordrer en mye enklere kjole enn den jeg hadde. Men den henger i skapet, og der blir den vel værende. Søstera mi lånte den da hun gifta seg, og jeg kan gjerne låne den ut igjen.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat