Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-17, 19:20   #15
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Studenter med lommepenger fra far og mor

Tja, eg var nok litt misunnelig på dei som fekk hjelp frå foreldrene i studietida. Mine foreldre hadde moglegheit til å hjelpe, men gjorde det ikkje av prinsipp. Det skada meg absolut ikkje å prioritere og spare og planlegge mtp. korleis eg skulle leve av studielånet kvart semester.

Men eg jobba i ein deltidsstilling mesteparten av studietida, og eg hadde sommarjobb med god inntekt. Så heilt reelt vart det ikkje. Eg klarte meg per definisjon ikkje på studielånet åleine.

Deltidsjobben slukte meg nok ein del, for eg strevde med å seie nei til ekstravakter. Det gjekk til slutt ut over studieprogresjonen.

Mor mi si søster har kjøpt leilighet til begge sine barn. Dvs. dei har betalt ei rimelig husleige til foreldrene sine.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat