Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-18, 09:32   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taco til ca. 40 personer?

Tusen takk Nextlife! Og dere andre.

Jeg skal lage bønnestuing også ja, og kanskje hjemmelaget salsa (og guacamole, selvsagt). Noen har cøliaki så vi vurderte å lage alle maislefsene selv av Masa harina (det gjør vi alltid hjemme) men vi får ikke tid til det så vi kjøper inn Old El Paso sine (som vi vet er gode og som gjestene liker) og ellers vanlige til de øvrige gjestene, samt chips, skjell og tubs. Tror kanskje det holder med 10 kg "kjøtt" totalt da, men jeg bestiller 12 så har jeg litt å gå på, tar med resten hjem.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat