Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-14, 22:00   #34
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din yndlingssinglet (hjelp en kravstor sjel!)

Amisu singlet kjøpt på New Yorker er favoritten hos meg nå og etter å ha bodd i en siden jeg kjøpte den når det var så varmt, så var jeg innom i går og kjøpte tre til. Ikke tettsittende, men fin fasong og litt lenger bak enn foran. Deilig og lett stoff som ikke klistrer og viser visse bulker som mange andre singletter gjør. Fine farger også og selv om den er tynn så er den ikke gjennomsiktig så lenge en ikke har hvit. Jeg har to mørk turkise, en rød og en svart.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat