Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-23, 10:07   #57
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.610
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

I dag er jeg glad for praksisen sylehuset har med å sedne ut sms et par dager før for å minen om time

Her tikket det inn varsel om time på røntgen på fredag morgen. Jeg bare, ehh, hæ??? ringte telefonnummeret som sto i meldinga og traff ei hyggelig dame som søkte litt og fant ut at joda, det er mellomste som ahr time til røntgen av halsen, stoffskrifteutredning. Brevet er sendt 15.9

Fint det, men enten er jeg blitt dement (jeg åpner vanligvis brev fra sykehuset i bilen i det jeg henter det i postkassa. Og henger det på kjøleskapet når jeg kommer inn) for jeg ANER virkelig ikke noe om at hun skal på røntgen. Ikke har jeg fortalt det til mannen heller, for han visste ikke noe om det han heller.

Det heller litt mot at vi ikke har fått det brevet, men det blir spennende å sjekke kjøleskapsdøra når vi kommer hjem. Jeg går og venter på en time for vi skulle ha time hos barnelegen "i september" og derfor ta blodprøver i forkant så resultatet klart til timen. De ble tatt før hun dro på leirskole, men noe time har vi ikke fått.

Alt tyder på at de blodprøvene ikke var helt optimale da, men sikkert fortsatt sånn forvirrende "en i refersnseområde og den andre ikke" som de har vært i snart et år nå. for røntgen av halsen er vel ikke vanlig dersom blodprøvene er klare. Så hvem vet...

Men jeg er glad de sendte sms, sånn at vi faktisk møter opp.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv