Tråd: Turbukse
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-18, 15:05   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.445
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Turbukse

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Norrøna er virkelig hysterisk dyrt.

Jeg er veldigveldig fornøyd med min Lundhags, men hadde ikke kjøpt det til en i voksealder, de er også dyre.

Stormbergbuksene har vært utmerket for mine gutter.

Lundhags ser veldig fine ut ja! Men dyre. Vi har også hatt god erfaring med Stormberg.

Vi har hatt en Fjällrävenbukse som ble kjøpt til eldstejenta da hun var 7-8, fordi den var på et supertilbud ett eller annet sted (også var det kanskje rett før merket ble så innmari populært at prisene fløy til himmels). Hun brukte den i et par år, så var den innom lillebroren, før den brukes, muligens for siste gang i dag, av lillesøstera som snart blir 11. Minstejenta er den som har brukt den lengst, hun begynte å bruke den da den egentlig var alt for stor for henne, så har den vart og vart, og nå i dag, da hun skulle på skoletur i marka, så jeg at den faktisk, omsider begynner å bli for liten (hun er liten av vekst). Svindyre bukser, og jeg hadde aldri kjøpt den til full pris til et barn som vokser, men du verden så god og holdbar.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat