Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-18, 22:22   #67
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.368
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan være mor i Norge

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg vet ikke om det er så mye lettere noe annet sted heller å få nye, gode venner i voksen alder. Det går an her også, men ting tar tid. Det er virkelig alfa og omega for å bli kjent og ha en sjanse til å passe inn at man lærer språket og det så fort som mulig. Det har jeg sett i Sveits og Tyskland og det samme har mannen min sett både på New Zealand og i Norge da han kom hit. Det er det samme over alt akkurat det der.

Språket er nok veldig viktig. Jeg må si at jeg veldig veldig lett, fremst gjennom skolen, men også på andre måter, fikk venner når vi flyttet til USA. Nå er jeg en utadvendt type, men en stor del av forskjellen er nok kulturen. De er åpne og spør om man vil bli med på en kaffe/brunch etc. I tillegg er det mange nyinnflyttede i Miami, stort sett alle kommer fra et annet sted om det så er siden barnsben så de fleste er veldig åpne for ny vennskap.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat