Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-13, 13:03   #48
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irriterende "torrenttråder"

Jeg fikk rødprikk fra Nenne for denne kommentaren, og HP er tydeligvis heller ikke enig i den.

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg tror det har sammenheng med at mange moderatorer laster ned ulovlig selv eller ikke ser noe problematisk ved det.

Dette spørsmålet har jo blitt tatt opp før noen ganger (kanskje ikke blitt innrapportert, men det er stilt spørsmål i bl.a. den slettede tråden), og da har mange brukere som også er moderatorer forsvart ulovlig nedlasting. Mener man noe er greit, er det mindre sannsynlig at man ser noen grunn til å endre på det. At jeg mener at det er en sammenheng betyr ikke at jeg synes moderatorene er umoralske, teite eller noe som helst. Og tråden jeg startet her, der flere klart og tydlig sier at man ønsker disse trådene vekk, viser at moderatorgruppen også er lydhør.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat