Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-17, 14:47   #44
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den frivillige redningstjenesten og dugnadsåndens betydning i samfunnet

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Herregud, Tjorven. Om jeg hadde sittet hjemme og strikket i stedet for å se en av kampene til guttungen så hadde det vært HELT GREIT.

Ja, jeg også er her. Det er klart det er nyanser. Man må jo være noe interessert i barna sine, men det er et langt hopp derifra til at man må være interessert i ALT de driver med. Og så er det selvfølgelig noe med hvor "oppe i det" barna selv er.

Selv sliter jeg litt med yngste - hun er serieinteressert i ting (på samme måte som meg). Feks var hun kjempeinteressert i gresk mytologi, nå er hun interessert i japansk manga. Litt usikker på hvor lenge jeg greier å henge med. Eldste er interessert i kjæresten. Han er en herlig gutt og jeg synes det er veldig gøy at hun er så forelsket. Hun har egentlig alltid vært slik - mer opptatt av hvem hun gjør ting sammen med enn hva hun gjør. Like glad på konsert som på kino.

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Guilttrippe

Vet du ikke hva ordet betyr? Eller mente du det var malplassert i diskusjonen?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat