Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-18, 10:20   #65
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hender det du føler deg underlegen?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg er også der. Det er ingenting som hindrer meg i å trene, så jeg trener. Men så straks noen trener mer enn meg eller er i bedre form enn meg, så føler jeg meg underlegen. Jeg føler meg også underlegen absolutt alle som er slankere enn meg. Jeg føler at samme hva jeg har å stille opp med, så kan de mentalt slå i bordet og si "hah, men hvem av oss er den tynneste, liksom? Hæ, HÆ?!".

Jeg kjenner igjen noe av det der bortsett fra at det hos meg ikke er noe mål å være trent og tynn. Men jeg må jobbe aktivt med å ikke sammenligne meg med andre. Jeg kan mye helt greit, men det finnes ingenting jeg er virkelig god til. Det har sine fordeler, men hvis jeg sammenligner meg med andre vil jeg lett kjenne meg underlegen, jeg kan ikke tenke at du er god til noe og jeg noe annet, for det stemmer liksom ikke. Så å være fornøyd med det jeg faktisk greier og som tross alt er ganske mye er lurt for meg.

Det som lugger mest hos meg er når folk snakker ned det jeg tror jeg kan. Hvis jeg er fornøyd med å greie noe og noen uttaler at de er kjempemisfornøyd med noe som er bedre enn det, kjenner jeg at det kanskje ikke er grunn til å være fornøyd likevel.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat