Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-06, 10:35   #51
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Førsteklasse skulle være et tilpasningsår, der man brukte et udefinert "det beste fra barnehage og skole" som utgangspunkt for undervisningen. Det går man mer og mer bort fra, og med den nye læreplanen blir det MYE som skal læres det første skoleåret.

Jeg synes det høres ut som er fordel, jeg.

Jeg har mange venner som har hatt fustrerte seksåringer, som begynte på skole den gang de første seksåringene startet på skolen. Frustrasjonen gikk på at de "lærte ingen ting". Datteren til en venninne var dypt skuffet over hele skolegreia, for hun hadde gledet seg slik til å lære å lese når hun begynte på skolen, og så skulle de ikke begynne med det før til neste år!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat