Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-24, 20:53   #3
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Film og TV i 2024

1. The Whale - Jeg er enig i at Brandon Fraser spiller veldig godt i denne filmen. Hvor god filmen er? Tja, ikke supergod, men ikke dårlig heller. Den toucher borti en del ting som er bra, men klarer ikke helt å nå opp.
2. Class of '09 - Tre deler; fortid, nåtid og fremtid. Funker ganske bra. FBI tar i bruk et datasystem som kan forutse kriminelle handlinger basert på informasjon til personer, eller egentlig var systemets mening å komme fram til mistenkte til en kriminell handling. Liker godt Kate Mara, også var det gøy å se Sepideh Moafi som jeg ikke har sett siden The L Word.
3. Welcome to Wrexham - så den etter anbefaling av Tjorven, og jeg er enig med henne. En slags virkelighetens Ted Lasso. Liker humoren og selvironien i serien, og liker hjertevarmen og måten de presenterer forskjellige mennesker og tema.
4. Fool Me Once - hjelpes så utrolig smell the fart-acting! Spesielt Michelle Keegan. Adeel Akhtar er eneste som ikke føles ut som han leser replikker og karakteren hans er i og for seg den mest interessante. Hadde jeg ikke sett ferdig serien i løpet av en helg, hadde jeg aldri giddet å se den ferdig.
5. Physical 100 - et show hvor de 100 sterkeste skal kjempe om å være den sterkeste i Sør-Korea. Deltakerne deltar i forskjellige øvelser og kvinner og menn mot hverandre. Ikke noe jeg vanligvis ville sett på, men ble interessert i hvor respektfulle deltakerne var mot hverandre. Det imponerte.
6. Lessons in Chemistry - basert på boka med samme navn. Jeg lot meg underholde!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat