Tråd: Meta er nede
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-24, 13:53   #12
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.605
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Meta er nede

Jeg rakk egentlig ikke bekymre meg, jeg ble logget ut, annenhver melding ejg sendte til mannen ble ikke sendt, men jeg var på vei ut fra jobb og det gikk i "oi, beklager, jeg er sen, klokka løp fra meg" og jeg tenkte kanskje at jeg falt ut grunnet overgangen mellom wifi på jobb og mobilnett når jeg kom ned trappa og tenkte ikke mer på det/hadde ikek tid, bare kjørte hjem hvor maten sto på bordet og under måltidet ble det snakk om "har du problemer med messenger?" Ja, jeg ble logget ut, men tenkte det var dekningen, men han hadde sett det i nyhetene og sjekket downdetector så da bare tenkte jeg t jaja, da er det sånn da, vi får få i oss maten så jeg rekker kjøre til korps med de(n) som skal dit, og innen jeg kom derfra hadde det kommet på plass igjen. Heldigvis uten at jeg trengte huske noen passord også

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat