Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-17, 20:07   #20
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norgesferie - tips

Det er jo så mye å velge i at jeg klarer jo ikke å komme med bare en plan. Men det er mulig å gå fra Flørli til Lysebotn og da få med Kjerag også, men det er en lang og krevende tur, jeg har ikke gått den selv så vet ikke om det er verdt det.

Preikestolen er for meg som bor her litt håpløs med alle som går dit så er man tvungen til å gå i kø i høysesongen, men det er jo mulig å telte på vei opp og få oppleve soloppgang der oppe. Men det er jo noe som må oppleves da.

Men Lysefjorden må jo oppleves på ett eller annet vis, den er flott! Preikestolen til Bakken fjellgård er en fin tur som gjør at dere kan nyte fjordlandskapet.

Om man vil ha annen natur så er båt ut til Flor og fjære også noe som må oppleves, en sydhavsøy i Ryfylke.

Om ikke fjorden frister så er det en sjult perle som heter Røssdalen http://turanbefalinger.com/rossdalen-i-forsand/ man kan få alt man vil her i distriktet. Finn ut hva dere vil oppleve så skal man alltids finne stedene.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat