Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-15, 08:27   #28
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kosthold og sosiale settinger

Jeg synes det kan være svært sosialt utfordrende å være den med begrensninger i kostholdet. Det hjelper forsåvidt at jeg ikke bare kan "ta meg sammen" og spise det jeg ikke tåler, da blir jeg veldig syk. Dette har nokså mange forståelse for. (bortsett fra de som absolutt skal vite hvordan syk jeg blir. ). Det er forbausende mange som tar det personlig at jeg ikke spiser det de serverer og jeg hater forklaringsrunden som følger. Jeg har hatt påvist cøliaki i to år nå, så det er færre situasjoner hvor ingen vet. Det hjelper litt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat