Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-16, 22:54   #54
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Etisk - skulle man latt være?

Jeg leste denne artikkelen i formiddag, og jeg syns den var usmakelig. Jeg forstår behovet for å komme med sin versjon som mobberne har, spesielt om beskyldningene føles helt feile og urettferdige. Men den utleverer et menneske som ikke kan imøtegå historien, hun er nemlig død og i tillegg mindreårig. Man bør heve seg over beskyldninger som kommer fra mennesker i ubalanse, slik denne moren åpenbart er. Og jeg syns derfor ikke denne artikkelen burde vært trykket, i like som Helen Førlands intervju i budstikka rett etter hendelsen.

Jeg tipper kildene og aktuelle familier er svært gjenkjennelige for lommebøkene.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat