Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-17, 17:04   #11
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.992
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Prisestimat hårfarge?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

For klipp, bunnfarge og balayage betaler jeg rett under 5000,-. Jeg har langt, supertykt hår så det er en tidkrevende prosess samt at jeg nok går til frisør som er ganske dyr. Med kort hår tenker jeg at realistisk pris på det du skisserer blir opp mot 3000.

Jeg mistenker også at det kan bli litt dyrere, spesielt siden håret mitt fra før er svart, som nok ikke helt enkelt å fjerne selv om jeg ikke skal helbleke det.

Pris for striper står oppgitt som mellom 1200 og 2000, fargedesign det samme, men tiden går, og det skal jo legges inn flere farger, korrigeres med toner osv.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat