Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-18, 21:48   #104
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fagorganisert?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.



Noen jeg jobber sammen med er HELT enig i dette.



Legeforeningen har mye makt. De blir lyttet til. Dessuten er de både en profesjonsorganisasjon og en fagforening - slik som en rekke andre profesjonsorganisasjoner også er.

Norsk Forening for Allmennmedisins LEDER er kanskje den jeg liker minst akkurat nå. Jeg prøver hardt å fokusere på alle de fine fagpersonene han er leder for, og å ikke falle ned i generaliseringsfella og tenke at alle leger er like (uprofesjonelle og lemfeldige med fakta).

Makt er skummelt når den ikke brukes til annet enn eget beste.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat