Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-10, 12:48   #1
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Knausgårdflause [mitt bidrag]

Jeg er på "Knausgård'ern". Leste første bind i sommer, og begynte på bind nr to, som jeg hadde fått lånt på biblis. Ettersom jeg har litt annet å bedrive dagene med så er jeg nå kommet omtrent halveis i bok nr 2.

I begynnelsen syntes jeg det var rart at boka handlet så lite om Karl Ove, og så mye om helt andre ting, engler og greier. Men tenkte at det var sikkert et bilde på noe. Veldig lite snusk fra virkeligheten.

Etter x-antall hundre sider går det nå opp for meg at dette er en tidligere roman av samme mann. At det går an, det gjør jo tydeligvis det da.

Jeg får vel bare lese ut, og begynne på noe annet før jeg finner det som virkelig er bind 2. For jeg har jo lyst til å se hvordan det går med han og alle rundt. Ikke eier jeg skamvett til å holde deg for meg selv heller.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat