Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-18, 15:28   #17
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er yndlingshageredskapet ditt?

Det jeg bruker mest er sekatør med roterende håndtak fra Burgon & Ball, grønn og fin. Den fineste er bedspaden fra samme produsent, men den er jo ikke god til store gravejobber, da bruker jeg en rød anleggsspade fra Fiskars og en grønn, spiss som jeg ikke husker hva er. Ellers har jeg et godt utvalg av håndverktøy fra BB med treskaft også, bruker mest liten spade i bed, kompostskje til å fylle krukker og japansk ugresshakke til luking. Har løvetannjern og løvetannplukkeren Ru viser og diverse også, men det brukes ikke så ofte.

De jeg liker best er nok de små treredskapene, de er pene, gode å jobbe med og gjør meg glad. Jeg blir til og med glad av å vaske og pusse og stelle med dem.

Jeg liker Garden Girl-klær også, men foretrekker hagebuksa jeg har i et eldre design, den er grønn med bare litt blomsterdetaljer. Den sitter godt og har rom for kneputer.

Ellers har jeg innsett at det er samme hva man bruker, bare det gjør jobben, men jeg liker pene ting, da... :shallow:

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda

Sist redigert av Matilda : 30-04-18 kl 18:07.
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat