Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-18, 09:35   #33
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Dersom jeg visste at vi hadde en leveringsfrist i dag ville jeg selvsagt ha gitt deg beskjed om at jeg hadde planlagt å avspasere og spurt om det var et problem, prøvd å få gjort min del tidligere i uken og i hvert fall sjekket epost i dag enten jeg var på jobb eller ikke.

Men nå er jeg en sånn som har epost på telefonen og stort sett svarer uansett hvor jeg er eller når det er, og jeg er klar over at selv om jeg synes at det er en god måte å arbeide på, så er det andre som synes at det er stressende.

Ja, jeg synes at du kan forvente å få vite om folk er på jobb eller ikke i en sånn situasjon. Men jeg tror at jeg ville ha spurt tidligere i uken om det var sånn slik at jeg hadde mulighet til å planlegge.

Som sjefen til Tjorven synes jeg egentlig at det er bedre at mange har fri samtidig og er på jobb samtidig enn at det veldig ofte er noen som er borte, så jeg synes det er greit å regne med at mange avspaserer en inneklemt dag der det er meldt nydelig vær.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat