Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-19, 17:41   #5
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det noen som matprepper her?

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Ingvild Måkestad Bovim har gitt ut en bok som heter Matprepp. Jeg har lånt den på biblioteket. Den hadde noen gode tips, men var ikke helt revolusjonerende.

Jeg har reservert den på biblioteket, men må vente til den blir levert inn.

Jeg tenker ikke nødvendigvis å legge alt fint i porsjoner, men mer at jeg lager mat som enkelt kan spises når jeg trenger mat. Og også mat som barna enkelt kan forsyne seg av.

Jeg får legge meg en plan, rydde kjøleskapet, gå på butikken og så prøve meg frem. Teste litt nye oppskrifter og se hva vi liker.

Akkurat dette med holdbarhet er jo viktig. Jeg tenker noen ganger jeg har sett slike meal prep videoer på youtube at maten jo ikke kan være spesielt god de siste dagene dersom man lager mat for en hel uke. Og kjenner jeg meg selv rett, så kommer dette kun til å funke dersom maten frister meg.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat