Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-07, 15:40   #8
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?

Anbefaler bærbar DVD fremfor laptop. Fordi kaffe i fanget (les: i skjermen) blir mye billigere på en DVD enn en laptop. *erfaren*

Jeg pakker alltid en litt stor klut også (det er ALLTID noe som blir sølt) i tillegg til megapakke med våtservietter.

Hvis man ikke har DVDspiller kan iPod eller annen MP3-spiller med barnesanger være vellykket. Ellers er (nye) småleker pakket i masse gavepapir en hit. Tar lang tid å pakke ut, så er det overraskelsen, så kan man leke til man blir lei. Jeg hadde vanligvis en pakke pr. halvtime ombord. Små biler har vært en hit (selv blant jenter) - da kan man kjøre rundt på setet, på sidepassasjeren og man kan kræsje.

Ellers anbefaler jeg Vallergan for å sove godt. Men prøv en dose før avreise; noen barn blir gira og propell istedet for døsige.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat