Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-20, 19:02   #37
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan reagerer du på krisen?

Jeg er også veldig glad for at jeg har så store barn nå og er ikke så engstelig for å bli smittet sånn at det er farlig for oss. Håper det ihvertfall.
Både jeg, mannen og eldstemann er i jobb og det ser ut som at det fortsetter sånn.
Vi holder oss hjemme også fordi svigers og mamma er svært utsatt. Mamma ble innlagt på sykehus i går natt, først innom lungeavdelingen men er nå flyttet til hjerteavdelingen og har det absolutt best der, da får hun omsorg og pleie og litt sosial kontakt.

Jeg synes dette var skummelt allerede i februar og stusset over flere som absolutt skulle utenlands. Vi har holdt oss hjemme og i ro siden dengang og vi trives godt sammen og i ro, vi. Vi pleier ikke å fly mye rundt på verken kafè, senter eller i bygater heller.
Og, ærlig talt så har jeg mistet helt lysten på å dra på ferie utenlands.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat