Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-18, 16:58   #44
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Hvor skal jeg kaste denne?" - tråden for dumme (og smarte) resirkuleringsspørsmå

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Sånne potetgullposer, som ser ut som de er aluminiums belagt på innsiden, er de å regne som plast også?

Godt spørsmål. På websidene til Oslo Kommune står det at

Sitat:

Poser som kun er laget av plast kan leveres som plastemballasje (se etter merke).

Poser som er satt sammen av ulike materialer legges i restavfallet. Dette gjelder for eksempel poser med aluminiumsfilm på innsiden og poser som er satt sammen av både papir og plast.

Hmmm. Hva er standard Maarud og standard KIMs da, altså de som er salt og pepper, vanlig salt og paprika, for eksempel? De ser jo ut som om de er belagte med aluminiumsfilm på innsiden. Vi har resirkulert det som plast ...

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat