Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-21, 21:48   #7
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flat kake og hvordan vende inn eggehviter

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Aha! Jeg var som sagt superforsiktig, men holdt på til alt var glatt. Da virker det som om det er problemet, at det rett og slett skal være en klumpete og rar masse? Og, kan forresten eggehviter bli for fluffy? Jeg var veldig stolt over at de ble så bra, men etter å ha vendt inn var det ingen fløff igjen.

Passer forresten kremen i linken din til små barn? Jeg har bare oppskrift på krem med masse melis, og det synes jeg er litt kvalmende, så skulle gjerne brukt en annen.

Jeg tror ikke man kan overpiske eggehviter, det skal i så fall mye til. Men heller pisk de på ikke helt full speed og litt lengre, da får boblene tid å utvikle seg.

Vend de sånn høvelig inn og la småklumper være.

Den kremen er knallgod, mine barnebarn bestiller denne til barnebursdagene.
En helt annen liga enn de smør/meliskremene.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat