Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-15, 21:26   #6
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Welcome to Night Vale - noen som hører på?

Ja, jeg har hørt hele, begynte ganske kort tid etter starten. Det er veldig bra, har på ingen måte tapt seg i løpet av disse årene. Vi var også og så liveshowet deres da de var i Oslo i fjor.

Jeg synes det er veldig morsomt, men sjelden på en le-høyt-måte. Veldig merkelig, ja, og innimellom skummelt. Veldig originale og interessante personer. Innimellom faktisk rørende.

Og mange fantastiske one-linere - noen av dem får man kjøpt t-skjorter med. Jeg liker denne:
Death is only the end if you think the story is about you.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat