Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-16, 00:30   #4
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sherlock spesial

Ja, det er jo en "episode mellom sesongene" - bare en julekonfekt, som jeg nettopp sa til mannen. Jeg skjønner ikke helt hva som var forvirrende, jeg synes den var ganske grei, og veldig underholdende. Sherlock hallusinerte, på flyet, om en sak fra victoriatiden som han drømte at han løste. Så hallusinerte han litt ekstra inne i drømmen - litt Inception-aktig - om Reichenbach og Moriarty, bare at denne gangen var Watson der og drepte Moriarty for ham. Så våknet han fra overdosen/hallusinasjonen og erklærte at Moriarty faktisk er død, for ingen overlever å skyte hjernen ut på seg selv. Jeg gjetter at historien fra victoriatiden var et hint om at noen andre bruker "Moriarty" som en front, selv om den ekte Moriarty er død, men det gjettet jeg egentlig ved slutten av forrige sesong også, så for alt jeg vet, har Moffat tenkt noe helt annet.

Jeg synes denne tweeten - som naturligvis er en spoiler - oppsummerte episoden veldig fint. https://c2.staticflickr.com/2/1574/2...f1f6eb5f_c.jpg

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat