Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-17, 12:57   #40
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skulle du ønske barna drev med...

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

For meg er det ikke noe innlysende svar på dette spørsmålet.

Mannen min har spilt fotball i 37 år, han spiller fremdeles og er også trener for ungenes lag. Det er ikke noen tvil om at han fremdeles har glede av å kunne fotball.

Ikke for meg heller. Vet om flere som har stor glede av å spille fotball i voksen alder, og jeg vet om folk som spilte instrument i oppveksten men som aldri har tatt i et etter at de ble voksne (*kremt ) og det motsatte. Og gode minner, gode venner, følelse av samhold, tilhørighet og mestring, er ting man uansett har glede og nytte av senere i livet, samme hvilken aktivitet som ga opplevelsen, og selv om man ikke lenger er aktiv som voksen.

Så jeg tør ikke å forutse hvem av mine barn som vil ha mest glede av sine aktiviteter som voksne.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 06-03-17 kl 13:25.
My er ikke aktiv   Svar med sitat