Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-18, 18:06   #51
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fossilfritt i Oslo, hva tenker dere om det?

Jeg er tilhenger av miljøtiltak som monner. Samtidig ser jeg utfordringer med dette foreløpig. Om få år kan situasjonen være mer moden.

For egen del vil et fossilfritt sentrum i Oslo bety at vi ikke kommer til å gidde å ta pauser i byen når vi passerer. Nå hender det at vi kjører av E18 og spiser i sentrum eller vandrer i Vigelandsparken og lignende. Det blir ikke aktuelt å gjøre om dette innføres før vi anskaffer oss elbil med bra kapasitet.

Jeg må nok innrømme at jeg besøkte bysentrum i en del byer mer da det var enklere å komme til med bil. Jeg ønsker meg likevel ikke tilbake til gamledager da byer hadde biler over alt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat