Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-06, 23:40   #24
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Charlottenberg i Sverige

Opprinnelig lagt inn av Gina, her.

Rapport: Stor og masse bra butikker. Kjempehyggelig personaet overalt. Noe kaos ja, men jeg slapp gudskjellov å leite etter p-plass siden jeg gikk ned. Noen av butikkene jeg kommer på: Panduro, Kid, Hemtex, Cubus, H&M, Zavannah, BR leker, Bikbok,Vero moda, Jack&Jones, Carlings, Euro Sko, DNA sko, Skopunkten, Milano sko(?), Small habbits ++++++++++

Hm....... var du der også

Kjempeflott kjøpesenter. Mange spennende butikker. Størst overraskelse var Zavannah. En ukjent butikk for meg, men mange fine klær der. Til og med XXL størrelser, men de trengte ikke jeg he he... Jeg kjøpte meg en svart bomullsgenser der. Hadde veldig lyst på en annen genser også, men lommeboka stoppet meg........

Sportslageret eller hva det heter var ikke der enda. Det var tomt lokale foreløpig.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat