Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-17, 22:44   #1
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.996
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Valgets kval: Garmin eller Suunto?

Nå har M400 nr. 2 begynt å fuske etter to måneder, og selv om jeg skal sende den inn, har jeg bestemt meg for å kjøpe en ny klokke.

Jeg har snevret valget inn til å stå mellom Garmin Forerunner 735xt, med pulsmåling på håndledd, men jeg vil ha ekstra pulsbelte i tillegg. Denne virker å være brukervennlig, og har den fordelen at den ikke er så diger på mitt relativt smale håndledd. Det andre alternativet er Suunto Spartan Sport uten pulsmåling på håndledd. Denne er kanskje litt finere i design, virker mer solid, har god batterikapasitet, men veier hele 70 gram, og er diger som et kompass. Denne skal til tider slite med synkronisering til appen på telefonen, som egentlig er grunnen til at jeg vil vekk fra Polar.

Prisen er heftig på begge, men nå vil jeg forhåpentligvis få slutt på å irritere meg som jeg har gjort i snart to år med Polar.

Noen som vil tenke høyt med meg?

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat