Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-18, 21:03   #46
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løping: Hvor mye betyr alder?

Løp rundt nevnte vann (3070 m) i dag. Jeg bestemte meg for kun å ta den ene runden, da kan jeg presse meg litt mer. Jeg løp ikke veldig raskt, men heller ikke så rolig som forrige dagen da jeg tok to runder i rolig tempo. Men det var glatt, så jeg måtte konsentrere meg hele tiden (har ikke piggsko), jeg måtte ut i dyp snø flere steder, og jeg måtte senke farten flere steder. Jeg løp ikke så fort at jeg måtte stoppe helt opp og få ned pulsen noen, noe som kan skje hvis jeg presser meg hardt. Det var mørkt i tillegg (ødelagte lyktestolper).

Så ikke på klokka underveis og var spent da jeg passerte «mål». 19 min og 30 sekunder. Mannen min har regnet ut at jeg må trekke fra 25 sekunder på de ekstra 70 meterne, så da ligger jeg på 19 minutter i dag. Er sikker på at jeg hadde klart litt fortere uten glatt føre, maks konsentrasjon og merkelig løpestil. Samt løssnø.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat