Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-18, 10:00   #5
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.652
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Greia med Bergen? Hva gjør vi? Hvor bor vi? Og hvor spiser vi?

Det er en spennende teater forestilling ute på Bergen hus for tiden. Jeg har lyst å se den selv.

Det er og en guidet gåtur på bryggen om man er interessert i historie.

Vi liker scandic byparken, god frokost og ligger midt i alt. Ørnen ligger utenfor bysentrum, men skal prøve den ut selv på fredag da byparken var fullbooket. Vi bor alltid på scandic på grunn av bonuspoeng. Er mange andre fine poeng. Admiral har fin havutsikt og ok størrelse på rommene. Bodde der på et kurs for litt siden.

For å bo 12min med bil fra sentrum har jeg bodd mye på hotell der de siste årene.

Matmessig så er jeg litt usikker. Vi spiser lite ute med barn da våre barn ikke spiser mat. Vi voksne har mange favoritter men mange av de er nok ikke der 11åringer vil gå.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat