Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-18, 19:53   #13
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noe som er enkelt å lage når man får uventet besøk?

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg har lagt min elsk på mini-vannbakkels fra frysedisken. Det blir ikke enklere. Der ligger de, ferdige i fryseren og bare venter på at jeg tar dem ut og legger dem på et fat. Tiner på få minutter. Null stress.

Det forutsetter selvsagt at de besøkende ikke er sultne, det er jo bare "kake" til kaffen dette her.

Når folk er "sultne", så sverger jeg til vafler, eller om jeg er heldig - boller fra fryseren.

Sånne makroner fra frysedisken er også gode. De er ikke så ille på pris for en 12 pk på REMA og blir fine og fargerike på fatet.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat